Torsdag

Jag fick äntligen hem min gitarr för några dagar sedan, köpte den för mina stipendiepengar plus lite till. Sitter just nu och pluggar ackord för glatta livet. Mina stackars fingrar som är vana att ha långa naglar protesterar ganska vilt redan efter några minuter... Har precis tragglat mig genom Blinka lilla stjärna och Vem kan segla, och jag kan ju tala om att jag nog inte är någon naturbegåvning direkt... Men roligt är det!

Har idag varit och fikat på Sandelius med Maria och Kim. Det måste ju vara topp-tre bland de mest trivsamma ställena i Sverige?
Följde sedan med ner till skolan och satt med på kören. Om en stund kommer Maria hit och vi ska ta en pratrunda.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0