Lördag

Idag var jag och Maria och kollade på Öppet Hus på Facetten. Lyssnade på när musikprofilen spelade, det var riktigt spännande att se de nya ettorna. Träffade massor av människor som jag kände igen, riktigt roligt! Man blir så himla van att bara träffa de närmaste, så jag blev helt uppspelt när jag stötte på massa andra. Men som Maria sa; "Det är så skönt att känna att jag kan välja om jag vill gå hit!"

Haha, jag kommer ihåg när det var öppet hus förra året. Jag var så himla bakis och helt borta i huvudet. Jag tror även att den eftermiddagen var första gången som jag var med Anna utan att Maria var med.
Det känns som att det är så länge sedan! Helt sjukt att det bara har gått ett år, så mycket har förändrats! Tror jag är inne i någon sorts nostalgiperiod just nu. Såfort något händer utbrister jag "Kommer ni ihåg hur det var för ett år sedan?!"

Ikväll blir det spontanfest i repan! Får se vad som händer, utlovar genomgång och analys imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0