Söndag

Gårdagen var en blöt upplevelse, dock inte för Maria och mig, a.k.a de filosoferande nykteristerna.
Fick dock chansen att prova på Absinte och det var ju en upplevelse i sig...

Tillbringade kvällen med att dansa fult, ha deeptalk och skratta åt perversa danser av mer berusade vänner. Ibland kan det vara riktigt underhållande att vara nykter och bara observera alla andra. Gick en väldigt lång väg hem på natten coh diskuterade genom livets stora frågor.


Idag har jag övningskört i Linköping med min kära fader. Tänka sig att det inte är långt kvar till jag har körkort! Så sjukt, ett tag trodde jag aldrig att det skulle bli av!

Kvällen har jag tillbringat med Chuck Bass och Lisbeth Salander.


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Chuck <3

2008-11-16 @ 22:33:41
Postat av: Kristina

när har du körkort då?:p

2008-11-22 @ 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0