What a wonderful day

Gårdagen var helt underbart skön. Jag, Maria, Anna och Karin åkte först ut till Björsäter och badade. Fönstrena nervevade, takluckan öppen, Aretha Franklins Think i högtalarna och ca 20 km/h för fort fick jag en otrolig frihetskänsla. Väl framme lyckades vi lägga beslag på en fantastisk liten udde som gick ut i vattnet, där vi var helt själva
Vi åt mat, badade, solade, pratade och skrattade mycket.. Så avslappnad och tillfreds har jag inte känt mig på länge.




Så småningom lämnade vi av Karin hos hennes föräldrar och åkte hem till Maria för att göra egen sushi. Gott, gott, gott blev det och vi åt tills vi höll på att spricka. Tittade sedan på film, men jag råkade somna i soffan och störde de andra med mina snarkningar. Och i övrigt kan vi väl säga att the good news were all around.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0