Spontanhäng

Vad jag tycker om att umgås spontant, utan några förväntningar. Det är dock mindre bra för mina studier...
Igår hade jag tänkt plugga på kvällen, men i stället blev det grouphang och film med klassen. Himla trevligt var det i alla fall, de är så mysiga allihop!
Idag när jag satte mig för att läsa inför seminariet imorgon kom irländaren och knackade på dörren, han hade gjort te och bjöd hela korridoren på toblerone! Mycket bra, det tycker vi om!
Ja, det får väl bli att gå upp tidigt och läsa imorgon i stället. (Känns som att det böjar bli en vana...)

Ojoj, jag ska komma ihåg att anteckna inför detta seminarium i alla fall! Förra gången kontrollerade läraren att alla hade gjort det, så jag var tvungen att lämna in anteckningar i efterhand! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0