Sentimental-attack

Imorgon är det middag på gång ute i Kävelsbo. Maria fyller år idag och Anna... hmm, ja hon fyllde år 25 oktober förra året! Haha! I alla fall ska de ha middag tillsammans.
Är så trött på vanliga gratulationskort så jag tänkte att jag skulle skriva ett litet brev till dem i stället, för att tala om hur mycket jag tycker om dem. (Visst säger man sådant alldeles för sällan till sina vänner? Herregud, det borde jag ju säga varje gång jag ser dem!)

Började med att skriva Marias brev, men var tvungen att ta en paus för jag började gråta! Kunde inte se något för jag hade fullt med tårar i ögonen. Blev helt sentimental där jag satt vid köksbordet, och Mamma kom in och trodde det hade hänt något. Haha! Sparar nog Annas brev till imorgon, jag är för vek för sådant här.

Ser verkligen fram mot middagen! Den har alla ingredienser för att kunna bli en riktig höjdare. Bra människor, god mat, mysigt hus mitt i skogen där vi inte stör någon (utom Sigbritt, men misstänker att hon hör dåligt)... och vin.


Puss och kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0