Blommor for the people!

Jag trivs inte såhär års. Allt är grått och det enda jag gör är att gå och vänta. Vänta på att livet ska ta fart igen.
Vänta på våren. När det börjar bli grönt, när världen vibrerar av kraft och livsglädje, då lever jag upp.

Kankse är på grund av någon sorts desperat vårlägntan som jag har kommit i i världens blomperiod. Jag vill ha blommig på allt!
Idag när jag var på Ikea med Maria och syster Anna hittade jag de mest bedårande kuddar!

Och ni! Den ena har samma tyg som ektorp-fåtöljen som jag suktar efter! Kudden fick bli mit substitut för fåtöljen helt enkelt. Underbar!
Den andra är handbroderad och hur söt som helst. Nu bor de i min säng och förgyller min tillvaro. Om jag blundar och koncentrerar mig riktigt hår kan jag nästan känna doften av vårblommor...









Puss och kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0