Igår

Igår var ju student och därmed diverse firande runt om i Åtvid. Men det struntade vi högaktingsfullt i och hade sjuklingmys istället. Jag och Maria var hemma hos Anna, tittade på filmen från Trollflöjten och Cabaret, åt Ben and Jerry's och pratade fram till klockan två. Riktigt skönt, även om kombinationen trötthet + sjukdom + djupa samtal såklart tog fram min mer blödiga sida, haha!

Var nere en sväng och kollade på utspringet, är så himla glad att vi inte hade sånt här väder förra året! Och visst blev jag lite sugen på att åka flak igen, det var definitivt en av studentens höjdpunkter. Apkul!

Och ni!
Titta här vad jag fick syn på hemma hos Anna! Snacka om oanade talanger, titta vad vacker hon har gjort mig! Jättefint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0