Måndag

Idag gjorde jag, Maria, Anna och Sabina en spontan tripp till Falerum. Där inhandlades det skor vill jag lova, och suktades ännu mer över grymt snygga högklackade. Jag köpte ett par nya svarta tygskor, eftersom jag har slitit ut de andra. Efter det blev det mat på Golfrestaurangen. Älskar att äta där, de har ingen vegetarisk maträtt på menyn så varje gång jag är där ordnar de något speciellt till mig. Mycket spännande att se vad det blir varje gång, idag fick jag pasta och grönsaker i tomatsås. Jättegott!
Sedan begav vi oss hem til Emils och Sabinas lägenhet där vi gjorde smoothies och pratade om allt och ingenting.

Maria har även hjälpt mig att färga mitt hår nu på kvällen, Naturbrun hette nyansen. Blir ju alltid himla mörkt direkt efter färgningen, men det hela borde vara lagom till midsommar :)

Och ni!
Visst verkar sommaren vara påväg tillbaka nu? Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0