Midsommar 2

Här kommer en resumé av gårdagen!

Åkte först till Loftahammar med familjen. Mina föräldrar är tydligen någon sorts VIP på campingen numera, för vi hade blivit inbjudna till att sitta vid ett långbord nere vid vattnet och äta mat med de andra som har sina husvagnar längst fram vid stranden. Haha! The elite of Tättö Havsbad!
Trevligt var det i alla fall, och mycket gott!
Klockan tre var det dags för dans runt midsommarstången, jag och Veronica dansade med Alice. Hon tyckte det var så himla roligt! När vi dansade små grodorna skrek hon rakt ut av glädje!
Sedan åkte jag tillbaka till Åtvid med bara Christer i P3 som sällskap i bilen.

När jag kom hem lockade jag håret lite snabbt, tog sedan mina tre halloumiostar och åkte upp till Anna. Dit kom sedan alla människor, grillade och åt gott. Mycket mysigt hade vi! Drog sedan vidare en stund till en annan fest innan vi hamnade hemma hos Jocke, drack kaffe och pratade strunt.

Och hör och häpna; jag somnade inte en enda gång under kvällen! Blev inte ens trött! Halleluljah!



Några (klickbara) bilder ser ni här, resten ligger på Facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0