Allmän uppdatering

I Fredags åkte jag till Janni och Parisas lägenhet i Linköping för att titta på Lets Dance. Hanna var där också, så det var ju hur mysigt som helst, såklart. Lailas sista dans säger jag bara! Vi började gråta alla fyra, och alla röstade genast på henne. Så otroligt fin, vilken känsla, vilken hög klass!

Här är den:


Jag tyckte stilen påminde mycket om de moderna danserna från So you think you can dance, som för övrigt är ett grymt bra program! Titta på det här klippet också, det är en av  mina favoriter


Igår var ju Earth Hour! Jag, Maria, Sabina och Emil invaderade Jockes hus och beordrade stackaren att släcka alla lampor. Haha, vi tog med ljus hemifrån så han inte skulle bli alltför upprörd. Så satte vi oss i källaren och skrämde upp varandra. Hihi!

Så himla beroende man är av elektricitet egentligen! Det är så självklart för oss, vi tänker inte ens på vilken tur vi har som kan tända en lampa när det blir mörkt. Hus är egentligen väldigt mörka, det förstod jag igår. Framåt natten åkte Maria och jag hem till mig och drack te, pratade väldigt länge om massor av djupgående ämnen. Till slut ställde vi fram klockan en timme, Maria åkte hem och jag somnade som en stock.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0