Förberedelser

Maria, jag och Karin ska styla alla medverkande i musikprofilens uppsättning av Cabaret och Trollflöjten i vår. Så himla roligt!
Härom dagen var Maria och jag och rumsterande om i före detta Teater Såklarts förråd inne på Lyktan. Gud vad roligt det är!
Finns hur mycket klänningar, kjolar, byxor, västar, peruker, och hattar som helst. Vi hittade en fantastiskt fin pälscape som Papagena kan ha över sin klänning, kommer bli jättefint! Vi lyckades även hitta de flesta kläderna som användes till solisterna förra året, så nu är det bara att börja sätta ihop utstyrslar och förbättra ännu mera!
Igår hade jag tid över så satte mig och gjorde ett kompendium med alla outfits från förra året och en med bilder från Bergmans Trollflöjten. Haha! Snacka om att ha lite att göra...

Ikväll ska jag och Anna (som är hemma i helgen, hurra!) åka ut till familjen Samuelsson och titta på Melodifestivalen.
Kommer bli mysigt, det känner jag på mig!

Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0