Okej

Jag har sedan några månader tillbaka varit lite halvt besatt av män i hattar. Det är hett, helt enkelt. Men problemet är att de enda killar jag har sett i hatt är hälften så långa som jag! Varför undrar jag ju då?
Används hatt som någon sorts längdkompensation? (i stil med bilar)

Ge mig en man, minst 182 cm lång, i hatt!
(eller en man i kläder som lika gärna skulle kunna bäras till en hatt. Vi kan kalla det hattstilen)


För övrigt är väldressat alltid snyggt. Alltid. Tänk typ privatskola. Tänk gossip girl (Varför har de inte hatt i Gossip Girl? Det skulle ju passa perfekt! De har nog bara inte tänkt på det)


Tänk er Chuck i hatt! Jag svimmar
















Puss ock kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0