Myskväll i Linköping

Igår åkte jag in till Linköping för att köpa julklappar och träffa Karin och Maria. Det blev en jättebra dag!
Först träffade jag flickorna utanför S:t Larskyrkan och lyssnade när de tränade inför konserten idag.
Åh, de är så sjukt duktiga! Jag har inte hört dem sjunga sedan de började på Lunnevad, och herrejesus här har det hänt grejer kan jag lova. Jag blir alldeles gråtmild och pinsam, sitter och ler som ett fån.

Efter träningen gick vi och fikade på Espresso House, och jag kunde äntligen få mig en chailatte som jag har längtat efter i månader! (Varför finns inte Espresso House i Uppsala? Varför?!)
Karin skulle sedan bege sig tillbaka till Lunnevad, så Maria och jag drog en räd i affärerna och gick sedan till Mozarella för att äta pizza. Jag åt en med camenbertost, färska champinjoner, mozarella och tomater. Jag lovar, det var en av de godaste pizzorna jag ätit i hela mitt liv! Heaven!

Sedan gick vi o tittade på några delar av Vinterljus. Det är en sån bra idé tycker jag, verkligen precis vad man behöver såhär års!
Titta på den här som var på Repslagaregatan! Väldigt Lady och Lufsen!

Kommentarer
Postat av: Enny

Hej!

Espresso House finns uppe på gränby centrum här i uppsala.kram

2009-11-30 @ 23:12:41
URL: http://piglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0