Valborg i Uppsala!

Vi inledde dagen med champangefrukost på Viktors tak. Sedan gick vi till Ica för att inhandla proviant.
Vi begav oss sedan till Ekonomikumparken där det var såhär många människor!
Vi förflyttade oss till parken utanför Universitetshuset. Där lyssnade vi på Orphei Drängar!
Vi blev hungriga igen, så vi gick och köpte varsin macka på Subway. Vi slog oss sedan ner i gräset bredvid Carolinabacken för att avnjuta dessa.
Vi sneglade avundsjukt på denna ypperliga sittplats, men kände oss ändå ganska nöjda där vi var.
På kvällen gick vi till en otroligt välfylld takfest här i Flogsta, men det var så sjukt mycket folk att jag kände mig helt trängd och var tvungen att gå ner igen. Nu är jag hemma säkert i mitt rum och planerar att sova så fantastiskt gott inatt!
En så himla, himla fin valborgsmässoafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0