The Ark i Linköping

Det finns en anledning till att jag har tyckt om The Ark ända sedan jag var 12 år och köpte skivan We are The Ark. Det är inte för att de gör så bra låtar, har en fantastisk energi eller för att jag är lite kär i Ola Salo. Nej, den största anlednigen är allt det som gruppen står för. Att gå sin egen väg, att stötta varandra, att visa kärlek och respekt mot andra människor, att våga följa sitt hjärta, att tro på sig själv och stå upp för den man är.
Idag såg jag The Ark live på deras turnéavslutning i Linköping, och det var så mäktigt. Olas Salo är verkligen otroligt karismatisk. Dessutom säger han så vackra, kloka och tänkvärda saker.
Nu vill jag starta en revolution med magen!
Stort och varmt tack till finaste Petra för det förträffliga sällskapet!

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack själv! Det var fantastiskt! Vilka fina bilder du fick! :D Ola <3

2010-08-22 @ 14:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0