Ett evigt lussande

Åh, vi hade så roligt igår! Först hade vi fest med kören hemma hos en av koristerna, och det var lekar, sång, mat och tomtebesök. Vi begav oss sedan mot VG för att lussa på sittningen där, och sedan stannade vi på släppet fram till fyra. Där fick jag även vara med om en av de häftigaste musikala upplevelserna någonsin! Klezmerbandet Den flygande bokrullen spelade, och det var helt galen stämning! Vilda danser, hoppande, klappande och varenda människa i extas!
Det lät ungefär såhär:
Jag, Anna och Sara gick sedan hem till mig och sov i en timme, innan det var dags att möta kören igen utanför Ica Väst klockan sju. Nu var det dags att bege sig hem till inspektor och alla Q för ännu mer lussande. Detta var färdigt ungefär vid 10, då vi allesammans fikade och myste på nationen.
Nu är jag helt slut, men så himla nöjd med helgen!

Kommentarer
Postat av: maria

Ja! Klezmer och sprit är en fantastisk kombination. Något att testa vid jul månne? ;)

2010-12-14 @ 13:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0