Firar

Under våran 7 veckor långa VFU får vi två besök av lärare från lärarprogrammet. De kommer och kollar på oss och bedömer oss när vi har lektion, och det är sjukt, otroligt nervöst! Jag hade mitt första besök i måndags och mitt andra idag, och jag är godkänd på båda! Dessutom är jag så glad för min goa men pratiga sjätteklass var så väldigt snälla mot mig idag!
Idag har jag även tillverkat planeter i papier mache tillsammans med mina fina fyror. Det var kladdigt men väldigt kul!
Så nu sitter jag här och firar med noblesse. Det tyckte jag att jag var värd!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hade Uppsalas kordinater varit lite närmare bygda hade jag kommit förbi, Noblesse är gooott;)

2010-12-08 @ 22:10:01
URL: http://asongbyanna.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Heja heja! You go girl! :)

Ses på julafton, hoppas jag?

Puss!

2010-12-09 @ 22:13:11
URL: http://ullaulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0