Positiva överraskningar

Alldeles nyss när jag var inne på lillasyster Annas blogg, så var det något i ögonvrån som fångade min uppmärksamhet. Det var Annas länklista jag såg, och i den stod det Petra! Så nu är två stycken av mina favorit-91or med blogg. Hurra! Läs Petras här och Annas här!
Och bara för att bringa lite klarhet till saker och ting. Nej, lillasyster Anna är inte min lillasyster. Hon är Marias! Det är helt enkelt för många Annor att hålla reda på. Dessutom ville jag alltid ha en syster när jag var liten, då är det ju bra när det finns en i närheten som man kan låna lite.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster Anna

Åh, Elin! Nu blev jag rörd!

2010-12-14 @ 10:51:45
URL: http://asongbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0