Mad Men

Jag har en tendens att gör allting i perioder. En period dricker jag te varje dag, en annan gör jag smoothies, en tredje äter jag riskakor med keso. Jag lyssnar på en viss artist som besatt, det började med Ted Gärdestad på högstadiet, vidare till Lars Winnerbäck, förbi Laakso, Johnny Cash, Billie the Vision and the Dancers, Bob Dylan,  Queen... Klädmässigt blir jag helt nere i en viss stil. För att inte tala om den stora blomsterperioden förra vintern.

Jag fascineras ofta av en speciell tv-seriekaraktär. Förra året var det Blair Waldorf i Gossip Girl. Just nu är det Joan Holloway i Mad Men. Tina sa en gång att jag påminner om henne och det är en av de finaste komplimanger jag fått.
Jag är förresten helt nere i Mad Men i allmänhet. Män i kostym och hatt kombinerat med kvinnor i vackra klänningar. Kan det bli bättre?






Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jessica brukar prata om att vi är lika. Det verkar som att vi har samma musiksmak! Och Mad Men ska jag strax ge mig på att plöja igenom. :D Fin blogg förresten, jättefin header :)

2010-02-18 @ 18:06:25
URL: http://maddyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0