Golfrestaurangsfarväl

Direkt när jag anlände till Åtvidaberg igår kväll tog jag bilen och åkte ut till Golfrestaurangen där mina finaste väntade. Vi skulle äta och säga hejdå inför min och Sabinas resa till Österrike.
Enligt de som förstår sådant så har Åtvidaberg en väldigt fin golfbana. Golfbanan har i alla fall en restaurang med väldigt fin utsikt, så mycket förstår jag.
God mat har de också! Eftersom de inte har någon vegetarisk rätt på menyn så fixar de alltid något speciellt till mig när jag ber om det, vilket gör att det blir olika rätter varje gång. Mycket spännande!
Den här gången blev det wokade grönsaker i sås med pasta. Mycket, mycket gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0