Pa plats!

Hej alla fina!
Jag är pa plats i Graz. Det är sa otroligt vackert här! Familjen jag bor hos är otroligt trevliga och välkommnande. De bor i ett mysigt hus uppe i bergen, och mitt rum har en balkong med ankor, gäss, kaniner och höns nedanför i trädgarden!
Flyget gick hur bra som helst, allt flöt pa fint och när vi kom fram till Graz stod hela gruppen med föräldrar och jublade med en stor banderoll!
Igar kväll gick jag, Sabina och de vi bor hos, Christian och Julia, ut i Graz och tittade pa sevärdigheter. Ikväll ska vi ha Welcome Party nagonstans ute i skogen.
Jag far lana Christians dator, sa förhoppningsvis kan jag skriva fler ganger
Ta hand om er älsklingar, kanske kommer det även nagra gästinlägg längre fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0