Baddag

Igår skulle jag, Anna och Karin åka och bada i en sjö som heter Borken.
För att ta sig dit åker man förbi uppfarten till Maria, och precis när vi åker förbi så står Maria och syster Anna + pojkvän där! Karin ställde sig på bromsen och så frågade vi om Maria ville följa med. Det ville hon, så medan hon sprang upp till huset för att hämta badkläder fördrev vi tiden med att ta larviga bilder.

Sedan kom Maria tillbaka med en magnifik solhatt på huvudet!
Så åkte vi till Borken där vi badade, solade och åt medtagen lunch.
Ute på flotten sitter Karin och jag.
På vägen tillbaka till bilen hittade jag en ko att prata med.
När vi släppte av Maria passade vi på att följa med in och fika, och jag lånade hatten en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0