Together lördag och söndag

Vi gick in till centrala Västerås igen där Anna och jag köpte varsitt exemplar av Dagens outfit
Det gick förbi en häst och jag fick världens hästlängtan
På vägen tillbaka såg vi det finaste klottret någonsin
På kvällen var det föreställning!
Här kan man tala om total kroppskontroll...
På söndagen var det dags att packa in sakerna i bussen oss bege oss hem mot Åtvidaberg.
Petronilla satte sig vid ratten och ropade "Bullar i bussen!"
Fantastiska Mimmi såg till att alla var med!
På vägen hem han vi med att besöka Västerås hamn och ha en föreställning i Sevalla, men vid det laget orkade inte min kamera mer. Jag har haft så otroligt roligt på den här turnén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0