En tisdag med fint avslut

Började min lediga dag med att träffa mitt arbetslag i skolan för att tillsammans analysera läromedel och skriva ett PM om det. Det var ju... intressant.


När vi hade arbetat(?) i flera timmar kände vi oss nöjda. Cyklade hem, bytte om och mötte sedan upp Viktor för en joggingtur! Vi sprang till Maxi och vände. Jag måste erkänna att jag känner mig duktig!

Lagom när jag hade duschat och var redo för en lång ensam kväll med mina favorit TV-serier ringde Hära och undrade om vi skulle dra ihop en fika. Underbar räddning av kvällen!
Så jag mötte upp Viktor igen, cyklade till Hära och sedan vidare till Linnéhörnan.

Ungefär där tog batterierna slut i min kamera.
Tro mig eller ej, men det här var den bästa bild jag hann få.

Åh vad jag tycker om det stället! Och de två jag var där med såklart.
Så där satt vi och fikade och pratade om våra påskplaner och allt och ingenting.
Fint, fint slut på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0