Hair

Jag såg på Hair härom dagen, känns som att det är en sån där film som man ska ha sett. Den var himla härlig! Mängder av scener i motljus, och vid det här laget har ni nog förstått att jag är svag för det... Jag blev allt lite förälskad i hela hippiekulturen, sångerna och framförallt karaktären Berger.








Ja Berger, åh Berger! Framförallt när han ser ut såhär


Jag måste erkänna att jag blev lite smått besatt. Kunde inte riktigt sluta tänka på denna Berger, tyckte väldigt mycket att han påminde om någon.

Så kom jag på det! Försök att förstå min bestörtning när jag insåg att det är samma skådespelare som numera spelar pappan i Everwood! Där försvann den förälskelsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0