Sweet Lemon

Åh härliga dag! Det har varit en stor sol på himlen hela dagen och jag trivs så bra då!
Den enda skolaktiviteten idag var ett besök på stadsbiblioteket för att få boktips till våra framtida elever. Jag tog mig sedan en tur på stan och kikade runt i alla mina favoritaffärer. Jag tycker om att gå omkring och titta. Titta på kläder, muggar, ljuslyktor och tekannor. Titta på människor och insprireras av deras klädstil. Idag stog det en dragspelare i vartenda gathörn.

Som den mysälskande varelse jag är gick jag in på The Body Shop för att lukta på alla krämer, parfymer och olika lotions. Fick syn på en ny bodybutter, Sweet Lemon hette den och jag blev helt fast. Vilken fantastiskt fräsch doft! Som att man har destillerat hela våren och gjort bodybutter av den! Så den fick följa med mig hem.


Efter detta fynd begav jag mig till Barista, beställde en foccacia med halloumi och slog mig ner bland allla lattemammor och hippa högstadiegäng.
Ikväll ska jag och mysgänget se på Alice i Underlandet, kommer nog bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0