Ett teknat spex

Igår och idag har jag varit och tittat på Jessica när hon och hennes spexgrupp har haft föreställning. Hon är så himla duktig så ni anar inte! Fantastiskt rolig och med en otrolig timeing. Jag satt i publiken och riktigt svällde av stolthet!
När hon vid en av omstarterna slängde ur sig ett "Gillar du pogs?" till oss kändes det som jag hade fått en present.
Vid sådana här tillfället önskar jag att jag hade hållit på med något kreativt, något man kan visa upp på en scen. Musik eller teater, dans kanske? Att uppträda verkar så sjukt roligt, något att verkligen njuta av och få respons på.
Igår tog vi bilder med Viktors kamera, men eftersom jag för tillfället inte har tillgång till dessa får ni hålla tillgodo med denna bild på Jessica ur programbladet.
"Likt Ekonomikums grådassiga fasad är Storasyster föga upphetsande"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0