Kafferummet Storken

När jag precis hade flyttat till Uppsala upptäckte jag ett underbart mysigt café som heter Linnéhörnan. Där har jag suttit många gånger och njutit av deras fantastiska chokladtårtor.
Nu har jag fått en ny favorit! För någon månad sedan skulle jag fika med Hära och hon visade mig då Kafferummet Storken. Jag blev kär direkt! Cafét är så underbart mysigt med flera smårum som alla har olika känsla och är tapetserade på olika sätt. Möblerna är udda, gamla och lite slitna och på väggarna finns lampetter och oljemålningar.
Idag var jag och Hära där igen. Vi satt i mitt favoritrum som har stora blommor på väggarna!
Vi åt goda smörgåsar med fetaost och oliver.
Och vi pratade om killar, bilmotorer och garagestädning. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Hära

Typiskt mina samtalsämnen, förlåt elin! Förlåt! :)

2010-05-26 @ 21:41:33
URL: http://cupcakefatties.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0