Minicykeltour

Som student i Uppsala cyklar man, så är det bara. Nu ska ni få följa med på den korta turen från Västgöta nation till min skola Blåsenhus.
Man börjar med slottsbacken. Där går man och leder cykeln uppför, allt annat vore omöjligt.
Här är Anna och Lotta.
Och jag
Hur vackert är det inte ute nu? När det ser ut såhär, då gillar jag hösten.
När man kommit upp för backen har man slottet på vänster sida.
Att slottet är rosa är en av alla anledningar till att jag tycker så mycket om Uppsala!
I samma stund har man Botaniska trädgården på höger sida.
Man cyklar lite till.
Och sedan är man framme!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

vi känner igen oss, kram från mor och far

2010-10-08 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0