Ledig onsdag

Det är så skönt att ha lediga dagar mitt i veckan. När jag var liten var min mamma ledig varje onsdag, så då var jag hemma från dagis. Åh, vad jag tyckte det var mysigt! När jag skulle börja i förskoleklass kommer jag ihåg att jag frågade mamma hur det då skulle bli med våra lediga onsdagar, haha!
Idag har jag onsdagsledigt igen! Jag har hunnit tvätta och hänga tvätten på tork, om en stund ska jag till skolan för att kopiera papper och sedan möta upp Anna för en liten shoppingtur. Ikväll är jag bjuden på födelsedagsfika här i Flogsta. Åh, det känns som att det här kommer bli en bra dag!
Ta hand om er älsklingar!
Skulle jag ta en åh-vad-jag-är-duktig-som-har-tvättat-bild, men lyckades gäspa precis när kortet togs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0