Fika hos bror

Jag bjöd in mig själv till Dea och Anna för att inspektera magen en sista gång och allmänt prata igenom livet. När jag kom hölls det för fullt på att fixas i trädgården, så jag högg en kratta, räfsade gammalt gräs och klippte lite på ett äppelträd.
Efter ett tag blev jag bjuden på hermankaka och vi slog oss ner i trädgården. Dea har investerat i en ny kamera för att kunna föreviga bebisen när den kommer, så den inspekterade jag och suckade lite avundsjukt.

Jag suckade även lite av avundsjuka när jag fick syn på den här byrån som stod helt bortglömd på uteplatsen.

Och så fanns det himla fina krokusar i trädgården som jag var tvungen att ta kort på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0