The return of Elin Nilssn

När jag började studera vid Uppsala universitet stod jag, av oklar anledning, på alla listor som Elin Nilssn, utan o alltså. Detta medförde att seminarieledarna tvekade när de skulle läsa upp mitt namn och att jag fick fel namn på mitt kårleg. Jag fick säga till åtskilliga gånger innan detta rättades till, och någon period under tiden fick jag även heta Elin Nilss0n...
Jag hade liksom förträngt denna turbulenta tid, ända tills jag igår skulle välja vilken kurs jag ska läsa till hösten.
Titta bara!
AARGH, I am cursed!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ÅH just det! Nils-noll-en! HAHAHA

2011-04-14 @ 11:25:56
Postat av: Ulrika

Haha, så tokigt! :)

På vår gamla port hette jag "Ukrika Nilsson".

Kram!

2011-04-16 @ 07:28:49
URL: http://ullaulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0