Dresscode

Det är ibland så himla svårt att veta vad man ska ha på sig tycker jag. Det är inte så roligt att komma i mjukisbyxor om alla andra har högklackat, lika illa känns det om det är omvända proportioner.
Ikväll har jag blivit medbjuden på korridorsfest, och jag hoppas jag kommer vara lagom uppklädd.
Jag har på mig exakt samma outfit som jag hade på Kraas releasfest förra veckan, men jag trivs ju så himla bra i den klänningen. Det är en såndär klänning som nästan kräver röda läppar, som inte känns komplett annars.
Jag slog dessutom till med lockigt hår, bara för att.

Kommentarer
Postat av: LillasysterAnna

Blir perfa! :D

2011-01-29 @ 19:44:06
URL: http://asongbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0