Elin goes wild in Gränby centrum

Idag har jag varit med Tina i Gränby centrum, som är ett stort köpcentrum i utkanten av Uppsala. Jag hade en såndär dag när man hittar hur mycket fint som helst. Det är ju roligt, men tenderar att bli lite dyrt.
Först den här randiga kavajen från H&M, till de gånger som jag vill känna mig lite cool.
Sedan föll jag handlöst för denna svarta klänning på Indiska.
Sedan blev jag förälskad igen, i en nästan likadan klänning, på MQ. Men den var ju så fin, så jag var tvungen.
Tina är farlig att handla med kan jag lova, vad jag än provade utropade hon "Åh, vad fint! Köp, KÖP!". Nu har jag gett mig själv köpförbud i några månader eller så.

Kommentarer
Postat av: LillasysterAnna

Har precis blivit introducerad för Zaragozas shoppingdistrikt! Och REAN har precis börjat! Är det rea i spanien så är det REA! AHHHH! Jag kommer bli pank.. ;)

2011-01-15 @ 21:56:16
URL: http://asongbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0