Det är natt

...och här sitter jag i mörkret, hemkommen från en trevlig kväll med ett gäng från kören. Vi såg på Allsång på Skansen, lyssnade på gamla 90-talslåtar och flummade ur totalt på facebook. Sånt där som liksom är roligare på plats och svårt att beskriva utan att det låter helfånigt alltså.
Himla roligt har jag haft i alla fall. Imorgon ska jag lämna tillbaka nycklarna till mitt Flogstrum (och tömma mitt frysfack som vi totalt glömde bort när vi flyttstädade) och på torsdag åker jag till Liseberg!
Eventuellt ska Anna och Ludvig komma förbi en sväng hit till Uppsala också, men Annas mobil verkar ha gått bananas så jag vet inte om eller när de kommer. Så Anna, om du läser detta kan du väl ringa mig?

Puss på er så länge finingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0