Ge blod - ge liv

I morse varknade jag av ett sms från blodcentralen som sa att det var stor brist på blod med min blodgrupp. Eftersom jag lägligt nog befinner mig i Uppsala så gick jag dit och lämnade nu på förmiddagen.
Jag tycker så mycket om att ge blod. Varje gång känner jag mig som en lite bättre människa och dessutom är personalen alltid väldigt trevlig och omhändertagande. Det tar så lite av min tid men kan ändå göra så stor skillnad för någon annan.
Här kommer den obligatoriska bandagebilden:

Kommentarer
Postat av: LillasysterAnna

Åh, vad fint gjort av dig Elin! du är en hyvens medborgare och medmänniska! :D <3

2011-07-28 @ 20:20:56
URL: http://asongbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0