Loppis och Vadstena

Idag har Anna och jag stått på loppis i Salvedal med kenyaföreningens grejer.
Såhär såg vårat bord med tillhörande frusen Anna ut.
Det var väldigt trevlig och socialt, och jag passade även på att handla lite saker som jag lovar att visa er imorgon.
Vi hade köpt med oss mat och när det var dags att äta satte vi oss helt sonika ner på gräset. Annas hippa sushi kontrasterade en del mot omgivningen och all bråte.
"Här sitter jag. Och jag äter sushi!!" utbrast Anna plötsligt.
När loppisen var slut frampå eftermiddagen packade vi in oss i bilen och styrde kosan mot Vadstena!
Egentligen var vi väldigt trötta, men blev upplivade av den sköna atmosfären och kände livet i oss.
Så tittade vi på fina hus och stockrosor, åt glass och gick sedan på konsert med väldans duktiga klassiska musiker.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Det är loppis verkligen ÖVERALLT här i bygda i helgen. Helt sjukt. Haha.



Och tack så mycket! Glad jag blir. :)

2011-07-17 @ 20:46:03
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0