Hundvakt, present och loppis

Jag är hundvakt till Lucas kombinerat med husvakt den här veckan eftersom familjen Ericsson är ute och ser sig om i Sverige. Vi myser i trädgården, äter jordgubbar och promenerar tillsammans. Ibland rusar en av oss runt och skäller högt åt gamla människor med rullator också, men jag säger inte vem.
Idag har jag även varit i Kenyaföreningens second hand igen. Med Karin den här gången, och en Anna en stund. (Nu är det så många Annor som florerar i den här bloggen så jag vet inte vad jag ska kalla dem längre. Jag förstår om ni blir lite förvirrade.)
Jag fick en födelsedagspresent av Karin också! Världens finaste och mest högljudda väckarklocka, i en fantastiskt fin blå nyans! Jag älskar att mina vänner är så bra på att ge presenter!
Och så köpte jag en girlang och ett litet emaljerat kärl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0