Mera midsommarafton

Jag har lite bråttom eftersom jag är påväg till kusten och mina föräldrar. Här kommer i alla fall några bilder från igår kväll! Jag kan även berätta att jag, Anna och Linnéa först åt mat tillsammans med Mimmi, Ingemar och deras vänner i trädgården innan vi gick in i huset, åt god ost, drack vin och spelade spel. Linnéa hade rosévin i en förpackning som var himla söt och såg ut som ett hus, så vi bestämde att det måste vara ett väldigt bra vin. Hela kvällen var fantastiskt trevlig!
När klockan hade passerat midnatt och midsommarafton hade gått över till midsommardagen och därmed min födelsedag så fick jag en present av Anna. Efter att ha önskat mig en byst i tre år fick jag äntligen Mozart, inhandlad i Wien och väldans stilig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0