Vårpromenad

När Anna skulle med tåget till Stockholm följde jag med henne ner till stan. Tanken var att jag skulle inhandla ett par tygskor såhär lagom till våren, men jag hade glömt den lilla detaljen att det är söndag så affärerna hade redan hunnit stänga. I stället tog jag en promenad och njöt av vårens framfart. I ren protest mot snön som kom för några dagar sedan har jag börjat använda min vårkappa, solen sken och det nästan syntes hur snön sakta smälte bort medan jag gick.
Jag gick längs med ån och njöt av att isen har smält.
Det här är en av mina favoritvyer Uppsala. När Sabina och jag åkte till hit för allra första gången, och tog bussen till Flogsta för att hämta nycklarna till våra rum, så åkte vi förbi här.
Jag tror det var då jag blev förälskad i staden.
Det var vattenpölar överallt!
Här kan ni se mig i en vattenpöl. Hej, hej!

Kommentarer
Postat av: Runarmiriam

Very informative. Great site. Really professional.

2011-12-13 @ 10:04:00
URL: http://runarmiriam.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0