Valborg

Vi började dagen med champangefrukost hos Jessica och Viktor klockan sju.
Sedan gick vi till Fyrisån där vi satte oss för att titta på forsränningen.
Här är Madde.
Hära, Viktor och Björn.
Line.
Jessica och Angelica.
Jag.
Det fotades hej vilt!
Sedan så väntade vi...
...och skrattade ganska mycket!
Sedan kom äntligen flottarna!
Det var en hel del som gick sönder eller människor som ramlade i, och då jublade publiken.
Här är min favorit; hippiefolkabussen!
Efter forsränningen gick jag på sillunch med kören som var väldigt trevlig men där jag glömde fota i vanlig ordning. Vi satt ute på en gård och sjöng och runt omkring stod familjer på sina balkonger och applåderade. Det var fint.
Vi gick sedan ett gäng till Universitetsparken för att lyssna på Orphei Drängar.
Här är Lotta.
Det var massor av människor och väldigt bra.
Sedan skulle jag återansluta med mina vänner i Ekonomikumparken, men eftersom det var så himlans kallt så hade de gått in till Viktor och Jessica. Där dansade, pratade, skrattade, lekte och sjöng vi sedan och när Hära och jag skulle gå hem såg Ekonomikumparken ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0