Fika och försenat födeledagsfirande

Ikväll möttes jag och Sabina på café Linnehörnan för att ta en fika tillsammans. Sabina har nämligen fyllt år och vi har inte haft tid att träffas förrän nu. Det är ju ganska galet; trots att vi bor i samma stad träffar jag periodvis Sabina nästan lika sällan som jag träffar resten utav mina finaste.
Men idag var det i alla fall dags! Vi bunkrade upp med te, mackor och chokladboll, värmde upp genom att sammanfatta och utvärdera allt som hänt sedan sist och kom så slutligen fram till kvällens höjdpunkt; presenten!
Sabina fick en stor glasskål på fot och med lock från Åhléns, som jag glömde att ta kort på eftersom jag var fullt upptagen med att skratta åt att Sabina satt och studsade i fåtöljen medan hon ropade "Jag älskar presenter! Jag älskar presenter!"
Det var så fantastiskt skönt att träffa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0