Frisyrtränar

Jag är sugen på att ha håret uppsatt på höstbalen, och då gäller det att träna! Inte så mycket på att göra frisyren kanske, för det kommer bli ganska enkelt, men på att gå runt i uppsatt hår. Jag känner mig nämligen väldigt obekväm i det, och det slutar alltid med att jag river ner uppsättningen och har håret nedsläppt så fort jag kommer ut bland folk.
I vilket fall funderar jag på att antingen ha en stor munk-bulle...
(Attans vad svårt det är att ta kort på sitt eget hår!)
...eller uppsnurrat i nacken.
Tänk er att håret är lockigt till att börja med, och att det dessutom är nytvättat istället för tvådagars-smutsigt. Addera sedan mörkblå balklänning i gudinnemodell.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Maria

Uppsnurrat i nacken. ;)

2011-10-23 @ 21:36:02
Postat av: M

Uppsnurrat, det passar fint med gudinnelooken! Och jag är nyfiken på hur du fått till båda frisyrerna? De är jättefina :) Jag är så dålig på att fläta och sätta upp håret så uppskattar verkligen tips.

2011-10-24 @ 22:40:42
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: Ul

2011-10-24 @ 23:26:59
Postat av: Ulrika

Uppsnurrat i nacken tycker jag också, men alla var fab! :)

2011-10-24 @ 23:27:47
URL: http://ullaulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0