Hur det ligger till

Ni har säkert märkt att jag inte skriver så ofta längre, och inte heller lika engagerat som förr. Jag har en känsla av att det kommer fortsätta vara så ett tag, tills jag hittar motivationen att skriva igen. Det händer så mycket nu, jag har det så roligt och på något sätt känner jag att jag vill kunna gå helt upp i mig själv.
Jag säger absolut inte att jag kommer sluta blogga, jag kommer inte heller ta en paus, men jag vill bara förvarna om att inläggen kommer vara ganska sporadiska en tid. Jag vill inte behöva tvinga mig själv till att blogga, då är det något som är fel. Jag har hela tiden bloggat för min egen skull, för att jag tycker det är roligt och för att det har gett mig någonting och jag vill att det ska fortsätta vara så.
Dessutom vill jag ha lite "kvalitet framför kvantitets"-tänk och kunna känna att de inlägg jag verkligen skriver är bra. Jag kommer fortsätta med videobloggarna också, för det är något som jag har börjat tycka om att göra.
Sådär älsklingar, vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0