Bättre!

Idag är huvudet med igen även om inte kroppen är det ännu, och vilken skillnad det gör! Nu har jag bara suttit hemma i två dagar och försökt vila upp mig, vilket har gjort mig rastlös som tusan. Som tur är ska jag iväg och se på em-kval ikväll.
(Sabina, jag har råkat köpa en likadan tröja som du har. Den var på rea och bara ropade på mig. Se det som en payback för chinosen)
Och jag vet att det blir himla många bilder på endast mig så fort jag är i Uppsala, men många av de jag umgås med här är inte vana vid att bli fotograferade i tid och otid. Jag ska skärpa mig och komma över min jobbighetsrädsla.
Dessutom lovar jag att ta många bilder när jag träffar infotade finingar i Stockholm imorgon.
Puss på er för att ni är tålmodiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0