Det var då det hände

På lunchen med kören idag satt vi och diskuterade tv-serier och att de har en tendens att spåra ur totalt efter några säsonger. Någon nämnde One Tree Hill, som jag följde slaviskt under några år på gymnasiet men sedan slutade se på, och när jag nu har sett något enstaka avsnitt här och där har det varit helt galet.
Jag frågade mina lunchkamrater när det egentligen gick så fruktansvärt fel och vi fick då höra en fantastisk beskrivning av den här scenen. Vi skrattade så mycket, högt och länge att personer från andra delar av huset kom in till oss för att se vad som stod på!
Dan (mannen i 50-årsåldern med mörkt hår och patientkläder) ska alltså få en hjärttransplantation för att kunna överleva, här kommer de bärande på hjärtat genom sjukhuset.
För det första; vad gör en hund på sjukhuset? För det andra; varför är hundens ägare helt oberörd av händelsen? För det tredje; varför försöker ingen stoppa hunden? För det fjärde; varför står de bara och tittar på varandra i en evighet utan att yttra så mycket som ett "åh nej"?

Kommentarer
Postat av: Mia

Ahahahahahahaha jag dör!! Blickarna i slutet haha vilket skådespel ;)

2011-09-14 @ 15:14:17
URL: http://comearound.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0