En dag i Stockholm

Idag åkte jag och Sabina med tåget från Uppsala till Stockholm. Där promenerade vi till Vasastaden och Karins nya lägenhet där även Anna väntade. Det var så himla skönt att se dem och få kramas allihop! Det första vi gjorde var att med vatten skåla för hösten och varandra.
Karins lägenhet är verkligen urmysig med högt i tak och fantastiska höga spegeldörrar.
Sedan gick vi och åt på ett fint café, hittade en affär där jag kan köpa mina lampskärmar, pratade om allvarliga saker, skrattade, drack kaffe och önskade att Maria hade varit med.
En så väldigt välbehövlig och skön dag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men guuud vilken fin lägenhet (det lilla man får se iaf men misstänker att resten är mist lika fin)

2011-09-04 @ 18:08:40
URL: http://comearound.devote.se/
Postat av: Maria

Åh! Jag önskar också att jag hade kunnat vara med! Jag saknar er!

2011-09-05 @ 14:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0