Att bringa ordning i kaoset

Härom dagen blickade jag ut över det hav av kläder som täckte mitt golv och tänkte att "nej, nu får det vara nog!". Sedan tänkte jag "jag borde städa". Sedan tänkte jag "men kläderna får ju inte plats i garderoben, hur ska det då gå till?". Sedan tänkte jag "jag får väl köpa en klädställning att ställa i rummet".
Så det gjorde jag.
Jag är nöjd, men det känns litegrann som att jag bor i en stor garderob. Visserligen gjorde det det förut också, om än en extremt stökig sådan.
Så ja, definitivt en förbättring.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vad fint det blev! :) jag vill också ha en klädställning i sovrummet, det är så himlans vackert om man får till en ljuv, somrig färgkombination - men jag har inte plats :/

2012-05-07 @ 21:24:31
URL: http://maddyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0