En spontanresa till Västerås

Igår satt jag på mitt rum i Uppsala, hade inga planer inför dagen och kände ett stort behov av mänsklig kontakt. Jag ringde till Karin för att prata lite, och hon berättade att hon var i Västerås hos Anna och Ludvig. "Kan inte du komma också?" frågade hon, och i bakgrunden hörde jag Annas "kom hit Elin!". Genast beställde jag en tågbiljett, packade en väska och gav mig iväg!
Åh, så himla härligt det var! Vi lagade galet god vegetarisk lasange och en blåbärspaj, satt och pratade länge, tittade på Annas favoritavsnitt av Gilmore girls och sov ganska tidigt.
I morse åt vi en riktig långfrukost, gick sedan en promenad...
... och hittade ett gäng andherrar att samtala med.
Nu är jag tillbaka i Uppsala och ska alldeles strax bege mig iväg för att repa med körens damer.
En så galet skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0